Pokoje na Facebooku — czym są? Jak je tworzyć? Jak wykorzystać je w agencji PR?

Zapewne część z Was już zauważyła na swoim Facebookowym koncie opcję „Pokoje”. Jeżeli zastanawiacie się co to za nowa funkcja — spieszymy z wyjaśnieniami.

Nowe rozwiązanie Facebooka – Messenger Pokoje

Jest to najnowsza propozycja grupowych rozmów wideo. Możemy tworzyć pokoje tematyczne, np. „Gadamy o Pizzy” i zapraszać do niej dowolne osoby, nie tylko z grona naszych znajomych, a nawet te, które nie posiadają konta na Facebooku. Ograniczeniem jest maksymalna liczba 50 osób.

Zapraszamy do rozmowy

Założyciel pokoju może decydować o tym, kto do niego dołączy, a komu na to nie zezwala. Tworząc pokój, może też określić, kto ma go zobaczyć w swoich aktualnościach. Każdy pokój posiada swój link, dzięki któremu możemy go udostępniać dalej — to opcja dla osób nieposiadających konta na portalu. Gospodarz może także w każdej chwili zablokować pokój, jeśli nie chce, aby dołączały do niego nowe osoby.

Dzwonię do Ciebie z … plaży?

Facebook nie zapomniał o tym, że ludzie uwielbiają filtry, kolory i wszelkiego rodzaju naklejki. Dlatego zagwarantował je także w pokojach. Rozmówcy mogą zmieniać tła w trakcie rozmowy, dodawać filtry — np. urodzinowe czapki lub naklejki. Co ważne mamy także opcję regulacji oświetlenia w nagraniu.

Jak wykorzystać je w Agencji PR?

Wiele agencji PR i marketingowych korzysta z narzędzi do wideo rozmów. Pokoje Facebooka mogą okazać się ciekawą alternatywą, do której mamy szybki i łatwy dostęp. Zwłaszcza teraz, kiedy sporo firm nadal pracuje w trybie zdalnym, jest to nowa, darmowa alternatywa.

Mamy nadzieję, że ta garstka informacji zachęci Was do wypróbowania nowej funkcji.

flpr.pl

Jeżeli zainteresowały Cię nasze działania i masz kilka pytań - zostaw swój kontakt, odpowiemy jak najszybciej:

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

POBIERZ