Pokoje na Facebooku — czym są? Jak je tworzyć? Jak wykorzystać je w agencji PR?

Zapewne część z Was już zauważyła na swoim Facebookowym koncie opcję „Pokoje”. Jeżeli zastanawiacie się co to za nowa funkcja — spieszymy z wyjaśnieniami.

Nowe rozwiązanie Facebooka – Messenger Pokoje

Jest to najnowsza propozycja grupowych rozmów wideo. Możemy tworzyć pokoje tematyczne, np. „Gadamy o Pizzy” i zapraszać do niej dowolne osoby, nie tylko z grona naszych znajomych, a nawet te, które nie posiadają konta na Facebooku. Ograniczeniem jest maksymalna liczba 50 osób.

Zapraszamy do rozmowy

Założyciel pokoju może decydować o tym, kto do niego dołączy, a komu na to nie zezwala. Tworząc pokój, może też określić, kto ma go zobaczyć w swoich aktualnościach. Każdy pokój posiada swój link, dzięki któremu możemy go udostępniać dalej — to opcja dla osób nieposiadających konta na portalu. Gospodarz może także w każdej chwili zablokować pokój, jeśli nie chce, aby dołączały do niego nowe osoby.

Dzwonię do Ciebie z … plaży?

Facebook nie zapomniał o tym, że ludzie uwielbiają filtry, kolory i wszelkiego rodzaju naklejki. Dlatego zagwarantował je także w pokojach. Rozmówcy mogą zmieniać tła w trakcie rozmowy, dodawać filtry — np. urodzinowe czapki lub naklejki. Co ważne mamy także opcję regulacji oświetlenia w nagraniu.

Jak wykorzystać je w Agencji PR?

Wiele agencji PR i marketingowych korzysta z narzędzi do wideo rozmów. Pokoje Facebooka mogą okazać się ciekawą alternatywą, do której mamy szybki i łatwy dostęp. Zwłaszcza teraz, kiedy sporo firm nadal pracuje w trybie zdalnym, jest to nowa, darmowa alternatywa.

Mamy nadzieję, że ta garstka informacji zachęci Was do wypróbowania nowej funkcji.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

POBIERZ

flpr.pl

Jeżeli zainteresowały Cię nasze działania i masz kilka pytań - zostaw swój kontakt, odpowiemy jak najszybciej: