Eptimo

Branża
IT
Zakres działań
PR, marketing, media relations, projektowanie graficzne
Zdjęcie mężczyzny z konferencji prasowej
o Firmie
Eptimo to dostawca rozwiązań technologicznych, który zapewnia kompleksowe usługi z zakresu dystrybucji IT, logistyki i finansów. Oferuje rozwiązania zasilania gwarantowanego i awaryjnego, urządzeń sieciowych, serwerów, storage i oprogramowania.
Wyzwania
Zadaniem agencji było przygotowanie kompleksowej strategii wejścia na rynek nowego dystrybutora IT. Sytuacją zastaną był rynek marketingowo zajęty przez broadlinerów, vendorów i resellerów, a także dystrybutorów IT. Agencja miała być odpowiedzialna za znalezienie elementów wyróżniających nową markę oraz uwypuklenie głównych benefitów podanych przez Klienta.
Rozwiązania
Agencja opracowała strategię komunikacji z hasłem mającym na celu wyróżnienie nowego podmiotu na rynku. Stworzony claim „Wyższa kultura rozwiązań IT” kładł nacisk na informowanie partnerów o zaletach nowego VADa (dystrybutora z wartością dodaną), do których należał bogaty wachlarz szkoleń oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Po raz pierwszy na rynku IT w kanale sprzedażowym skierowanym do dystrybutorów, resellerów i integratorów, zastosowano kampanię teaserową. Towarzyszyła jej seria artykułów o integratorach i wartościach dodanych dla partnerów. Dodatkowo kampania wspierana była poprzez działania online.

Agencja nawiązała współpracę reklamową z największymi mediami branżowymi, takimi jak: CRN, IT Reseller, Decyzje IT, Reseller News itp. CRN, jako największe medium resellerskie w Polsce, objął patronat nad wydarzeniami związanymi z launchem Eptimo na rynku. Zakończenie kampanii teaserowej było jednoczesnym startem kampanii właściwej, wprowadzającej oficjalnie markę Eptimo na rynek. Agencja zorganizowała konferencję prasową dla mediów, która odbyła się w salach konferencyjnych DH Vitkac. Pierwsze spotkanie dla partnerów miało miejsce tego samego dnia w Pałacu Sobańskich, siedzibie Polskiej Rady Biznesu.

Kampania została zauważona przez cały rynek dystrybucji w Polsce. Rozpoznawalność hasła reklamowego oraz nowego podmiotu zaowocowała podpisaniem szeregu nowych umów dystrybucyjnych z partnerami w pierwszym okresie działania firmy. Eptimo oraz członkowie Zarządu pojawili się na okładkach znanych branżowych pism, takich jak CRN. Firma otrzymała również główne nagrody dystrybucyjne, w tym za debiut roku 2015.
×

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

POBIERZ

flpr.pl

    Jeżeli zainteresowały Cię nasze działania i masz kilka pytań - zostaw swój kontakt, odpowiemy jak najszybciej: