![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/background-2.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/linia.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/linia-2.png)
Eptimo
Branża
IT
Zakres działań
PR, marketing, media relations, projektowanie graficzne
![Zdjęcie mężczyzny z konferencji prasowej](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/Eptimo-2.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-19.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-20-1.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-21.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-22-1.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/budynek.gif)
o Firmie
Eptimo to dostawca rozwiązań technologicznych, który zapewnia
kompleksowe usługi z zakresu dystrybucji IT, logistyki i finansów.
Oferuje rozwiązania zasilania gwarantowanego i awaryjnego, urządzeń
sieciowych, serwerów, storage i oprogramowania.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/robak.gif)
Wyzwania
Zadaniem agencji było przygotowanie kompleksowej strategii wejścia
na rynek nowego dystrybutora IT. Sytuacją zastaną był rynek
marketingowo zajęty przez broadlinerów, vendorów i resellerów, a
także dystrybutorów IT. Agencja miała być odpowiedzialna za
znalezienie elementów wyróżniających nową markę oraz uwypuklenie
głównych benefitów podanych przez Klienta.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/atom.gif)
Rozwiązania
Agencja opracowała strategię komunikacji z hasłem mającym na celu
wyróżnienie nowego podmiotu na rynku. Stworzony claim „Wyższa
kultura rozwiązań IT” kładł nacisk na informowanie partnerów o
zaletach nowego VADa (dystrybutora z wartością dodaną), do których
należał bogaty wachlarz szkoleń oraz indywidualne podejście do
każdego Klienta. Po raz pierwszy na rynku IT w kanale sprzedażowym
skierowanym do dystrybutorów, resellerów i integratorów, zastosowano
kampanię teaserową. Towarzyszyła jej seria artykułów o integratorach
i wartościach dodanych dla partnerów. Dodatkowo kampania wspierana
była poprzez działania online.
Agencja nawiązała współpracę reklamową z największymi mediami branżowymi, takimi jak: CRN, IT Reseller, Decyzje IT, Reseller News itp. CRN, jako największe medium resellerskie w Polsce, objął patronat nad wydarzeniami związanymi z launchem Eptimo na rynku. Zakończenie kampanii teaserowej było jednoczesnym startem kampanii właściwej, wprowadzającej oficjalnie markę Eptimo na rynek. Agencja zorganizowała konferencję prasową dla mediów, która odbyła się w salach konferencyjnych DH Vitkac. Pierwsze spotkanie dla partnerów miało miejsce tego samego dnia w Pałacu Sobańskich, siedzibie Polskiej Rady Biznesu.
Kampania została zauważona przez cały rynek dystrybucji w Polsce. Rozpoznawalność hasła reklamowego oraz nowego podmiotu zaowocowała podpisaniem szeregu nowych umów dystrybucyjnych z partnerami w pierwszym okresie działania firmy. Eptimo oraz członkowie Zarządu pojawili się na okładkach znanych branżowych pism, takich jak CRN. Firma otrzymała również główne nagrody dystrybucyjne, w tym za debiut roku 2015.
Agencja nawiązała współpracę reklamową z największymi mediami branżowymi, takimi jak: CRN, IT Reseller, Decyzje IT, Reseller News itp. CRN, jako największe medium resellerskie w Polsce, objął patronat nad wydarzeniami związanymi z launchem Eptimo na rynku. Zakończenie kampanii teaserowej było jednoczesnym startem kampanii właściwej, wprowadzającej oficjalnie markę Eptimo na rynek. Agencja zorganizowała konferencję prasową dla mediów, która odbyła się w salach konferencyjnych DH Vitkac. Pierwsze spotkanie dla partnerów miało miejsce tego samego dnia w Pałacu Sobańskich, siedzibie Polskiej Rady Biznesu.
Kampania została zauważona przez cały rynek dystrybucji w Polsce. Rozpoznawalność hasła reklamowego oraz nowego podmiotu zaowocowała podpisaniem szeregu nowych umów dystrybucyjnych z partnerami w pierwszym okresie działania firmy. Eptimo oraz członkowie Zarządu pojawili się na okładkach znanych branżowych pism, takich jak CRN. Firma otrzymała również główne nagrody dystrybucyjne, w tym za debiut roku 2015.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-45.png)
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/2A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/1A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-46.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/2B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/1B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-47.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/3B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/3A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-48.png)
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą
POBIERZ
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-49.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-46.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-50.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-47.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-51.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-48.png)