Miss Polonia województwa dolnośląskiego

Branża
Event
Zakres działań
organizacja, PR, materiały promocyjne, media relations, social media
Zdjęcie uczestniczek eventu Miss Polonia
o Firmie
Miss Polonia to konkurs oparty na 90-letniej tradycji, którego laureatki zachwycają nie tylko swoją urodą, ale również charyzmą i chęcią pomocy innym. Wydarzenie otrzymało patronat honorowy Marszałka Województwa Dolnośląskiego, dzięki czemu Miss reprezentuje swoje województwo podczas imprez regionalnych, jak i ma możliwość wystartowania w konkursie na etapie ogólnopolskim. Laureatki mają szansę reprezentować nasz kraj na arenie międzynarodowej, biorąc udział w takich konkursach jak Miss World, Miss Universe i Miss Grand International.
Wyzwania
Do zadań naszej agencji należało kompleksowe przygotowanie eventu. W pierwszej fazie projektu najważniejsze było pozyskanie sponsorów i patronatów, dzięki którym konkurs mógłby odbyć się na możliwie wysokim poziomie. Po naszej stronie leżała również organizacja castingów oraz zgrupowania, jak i samej gali finałowej. Konieczna była również szeroka promocja wydarzenia poparta działaniami z obszaru media relations, social media, jak i przygotowaniem materiałów promocyjnych.
Rozwiązania
Praca na rzecz pozyskiwania patronatu zakończyła się sukcesem. Udało się nam zdobyć Honorowy Patronat Marszałka, wsparcie takich mediów jak Gazeta Wrocławska i Radio Eska oraz wielu innych firm i instytucji. Następnie rozpoczęliśmy pracę nad organizacją castingów, które odbyły się w galeriach handlowych w największych wojewódzkich miastach: Wrocławiu, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Kłodzku i Bolesławcu. Na tym etapie szczególnie zależało nam na kontakcie z regionalnymi mediami.

Następnie przeprowadziliśmy zgrupowanie kandydatek, które miało miejsce w Hotelu Buczyński. Laureatki musiały zmierzyć się z licznymi zadaniami, takimi jak wzięcie udziału w sesji zdjęciowej, treningu sportowym czy też warsztatach kosmetycznych.
Zwieńczeniem konkursu była Gala Finałowa. Na Stadionie Wrocławskim pojawiło się 400 gości, a transmisję zobaczyło 88 tysięcy osób. Finalistki prezentowały się w 4 wyjściach: strojach sportowych marek Harder i Wake Up & Squat, strojach kąpielowych Sunbarrel oraz sukniach ślubnych i wieczorowych z Atelier Agnieszki Światły. Podczas Gali wybrana została obecna Miss Polonia Województwa Dolnośląskiego — Sara Pożarlik.

Do naszych zadań należała również promocja konkursu i wszystkich towarzyszących mu akcji. Przez cały czas tworzyliśmy wiele komunikatów mediowych, które zostały szeroko publikowane, m.in w takich mediach jak TTV, Fakty TVN, Super Express, Radio Eska. Łączna ilość wszystkich publikacji wynosiła 827, a ich AVE (ekwiwalent reklamowy) 887 610 zł.

Nasza agencja zorganizowała również Wielki Dolnośląski Bal Charytatywny, który odbył się w Hotelu Buczyński, a uzbierane podczas niego datki w wysokości 8,5 tysięcy złotych przekazane zostały na wrocławski Przylądek Nadziei.
×

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

POBIERZ

flpr.pl

    Jeżeli zainteresowały Cię nasze działania i masz kilka pytań - zostaw swój kontakt, odpowiemy jak najszybciej: