EZVIZ

Branża
technologia
Zakres działań
PR, social media, media relations, projektowanie graficzne, eventy, akcje specjalne
o Firmie
Firma EZVIZ została stworzona przez grupę Hikvision w 2012 r. Swój pierwszy oddział otworzyła w USA, a w następnych latach przejęła rynek międzynarodowy. Misją EZVIZ jest tworzenie wizualnych i wirtualnych rozwiązań, by dzięki nowoczesnym technologiom zapewnić użytkownikom połączenie z domem i firmą. EZVIZ opracowuje inteligentne urządzenia, które zwiększają bezpieczeństwo i wygodę użytkowników dzięki technologii sztucznej inteligencji i platformie opartej na chmurze. Nowatorskie produkty i usługi firmy EZVIZ doskonale sprawdzają się w domach, miejscach pracy, sklepach, szkołach i wielu innych lokalizacjach. Do portfolio EZVIZ zaliczane są rozwiązania typu smart home: kamery domowe, kamery do monitoringu, kamery sportowe, oraz sensory.
Wyzwania
Do głównych zadań naszej firmy należało wprowadzenie marki na polski rynek w 2017 roku oraz zbudowanie jej świadomości wśród odbiorców. Do pierwszego etapu współpracy naszej agencji z marką Ezviz należało stworzenie strategii marketingowej, poznanie grupy docelowej i wypracowanie odpowiedniego języka oraz kanałów komunikacji.
Rozwiązania
Na początku agencja zorganizowała konferencję prasową, na której przedstawiciele marki opowiedzieli o jej planach. Zaprezentowane zostały również produkty, które goście wydarzenia mogli przetestować. W ramach akcji wizerunkowej Ezviz stał się sponsorem takich imprez jak: Zimowy Narodowy, Puchar Polski w Motocrossie oraz Mistrzostwa Polski Quadcross, On Tour Poland, Bieg IT w Warszawie czy Bieg Karnawałowy Wrocław. Agencja zajęła się polskim fanpagem marki oraz przygotowaniem i wysyłką informacji prasowych. Do naszych działań należało również tworzenie projektów graficznych oraz wsparcie prowadzenia zagranicznych profili social media, jak i pomoc podczas organizacji eventów. Zaprojektowaliśmy również grafiki na targi IFA oraz przygotowaliśmy layout dla ekspozytorów reklamowych do Media Markt. W celu zwiększenia widoczności marki, agencja współpracowała z takimi influencerami jak Zbigniew Urbański, Robert Nawrowski, Kuba1qba czy Siekajbrothers. Ezviz promowany był również w mediach, m.in Publikator, CRN, Men’s Health, iMagazine, CD-Action.

Ezviz nie tylko stał się rozpoznawalny na polskim rynku, ale umocnił swoją pozycję wśród producentów rozwiązań smart home. Marka może cieszyć się również przyznanym jej tytułem Dobry Design 2019.
×