![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/background-2.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/linia.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/linia-2.png)
Stowarzyszenie Komfort Ciszy
Branża
Budowlana/edukacyjna
Zakres działań
Social media, media relations, projektowanie graficzne
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/04/komfort_ciszykomfort_ciszy.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-19.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-20-1.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-21.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-22-1.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/budynek.gif)
o Firmie
Misją Stowarzyszenia jest propagowanie wiedzy na temat wpływu
akustyki budynków na komfort, zdrowie i produktywność ludzi w nich
przebywających. W tym celu prowadzone są działania informacyjne,
edukacyjne oraz doradcze.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/robak.gif)
Wyzwania
W pierwszym kwartale 2020 roku, agencja rozpoczęła działania mające
pomóc Stowarzyszeniu w realizacji ich głównych założeń. Do zadań
Grupa FLPR należało przygotowywanie komunikacji, która w prosty
sposób miała wyjaśniać zainteresowanym, występowanie takiego
zjawiska, jakim jest zanieczyszczenie hałasem, a także zasad
postępowania, które pozwoliłyby się przed nim uchronić.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/atom.gif)
Rozwiązania
Rozumiejąc, że hałas jest nieodłącznym elementem w życiu i narażeni
na jego negatywne skutki są wszyscy – niezależnie od wieku – agencja
podjęła się prowadzenia komunikacji na 3 płaszczyznach. Po pierwsze,
przez przygotowywanie wartościowego contentu (uzupełnianego wiedzą
ekspertów ze Stowarzyszenia) wraz z przyciągającymi kreacjami na
kanale Facebook. Po drugie, zachowując systematyczność w prowadzeniu
profilu na Linkedin, na który agencja przygotowywała osobne treści,
dopasowując je do obecnego tam grona odbiorców. Po trzecie, przez
tworzenie i publikowanie artykułów, które w bardziej obszerny sposób
opisywały dany problem wraz ze sposobami jego rozwiązania. Tak
rozwinięta komunikacja, pozwoliła na dotarcie do osób z różnych
kategorii wiekowych, dzięki różnym formom treści, a także dzięki
wykorzystaniu kilku kanałów równocześnie. Wykorzystywanie nowych
metod graficznych, wpłynęło na większe zaangażowanie ludzi pod
postami.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-45.png)
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/2A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/1A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-46.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/2B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/1B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-47.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/3B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/3A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-48.png)
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą
POBIERZ
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-49.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-46.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-50.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-47.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-51.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-48.png)