Stowarzyszenie Komfort Ciszy
Branża
Budowlana/edukacyjna
Zakres działań
Social media, media relations, projektowanie graficzne
o Firmie
Misją Stowarzyszenia jest propagowanie wiedzy na temat wpływu
akustyki budynków na komfort, zdrowie i produktywność ludzi w nich
przebywających. W tym celu prowadzone są działania informacyjne,
edukacyjne oraz doradcze.
Wyzwania
W pierwszym kwartale 2020 roku, agencja rozpoczęła działania mające
pomóc Stowarzyszeniu w realizacji ich głównych założeń. Do zadań
Grupa FLPR należało przygotowywanie komunikacji, która w prosty
sposób miała wyjaśniać zainteresowanym, występowanie takiego
zjawiska, jakim jest zanieczyszczenie hałasem, a także zasad
postępowania, które pozwoliłyby się przed nim uchronić.
Rozwiązania
Rozumiejąc, że hałas jest nieodłącznym elementem w życiu i narażeni
na jego negatywne skutki są wszyscy – niezależnie od wieku – agencja
podjęła się prowadzenia komunikacji na 3 płaszczyznach. Po pierwsze,
przez przygotowywanie wartościowego contentu (uzupełnianego wiedzą
ekspertów ze Stowarzyszenia) wraz z przyciągającymi kreacjami na
kanale Facebook. Po drugie, zachowując systematyczność w prowadzeniu
profilu na Linkedin, na który agencja przygotowywała osobne treści,
dopasowując je do obecnego tam grona odbiorców. Po trzecie, przez
tworzenie i publikowanie artykułów, które w bardziej obszerny sposób
opisywały dany problem wraz ze sposobami jego rozwiązania. Tak
rozwinięta komunikacja, pozwoliła na dotarcie do osób z różnych
kategorii wiekowych, dzięki różnym formom treści, a także dzięki
wykorzystaniu kilku kanałów równocześnie. Wykorzystywanie nowych
metod graficznych, wpłynęło na większe zaangażowanie ludzi pod
postami.