![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/background-2.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/linia.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/linia-2.png)
Greta-Yacht.PL
Branża
turystyczna
Zakres działań
social media, projektowanie graficzne
![Smartfon z przykładem postu w social media](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/04/gretaBAnk-1.jpg)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-19.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-20-1.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-21.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/10/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-22-1.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/budynek.gif)
o Firmie
Rodzinna firma zajmująca się organizacją rejsów indywidualnych,
rodzinnych, rekreacyjnych oraz szkoleniowych. Usługi prowadzone są
na morzu Jońskim oraz na morzu Tyrreńskim. Firma została założona w
2014 roku.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/robak.gif)
Wyzwania
Do celów firmy przypisać można jej stały rozwój. Greta-Yacht.PL
proponuje ciekawe rozwiązania, co roku modyfikując je, aby sprostać
wymaganiom klientów. W trzecim kwartale 2019 roku rozpoczęła
współpracę z agencją Grupa FLPR, która miała pomóc w zwiększeniu
świadomości istnienia firmy, a także pozyskaniu nowych klientów.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2019/11/atom.gif)
Rozwiązania
Wszelkie działania powierzone agencji koncentrowały się wokół
platformy Facebook. Aby móc realizować założone cele, w pierwszej
kolejności praca skupiała się na projektach graficznych. To właśnie
dzięki nim, mogliśmy zagwarantować marce dobre, pierwsze wrażenie.
Znając standardy panujące wśród konkurencji, grafiki były
przygotowywane skrupulatnie, zgodnie z wprowadzonym, nowym layoutem.
Równorzędnie przygotowywane były treści, mające zaangażować
odbiorców do interakcji, które w przyszłości mogłyby przemienić się
w dobry PR. Aby osiągnąć zamierzone plany, nie czekaliśmy, aż ludzie
znajdą profil Greta-Yacht.PL na facebooku, ale sami wychodziliśmy do
nich, poprzez aktywny udział w grupach poświęconych właśnie
tematykom rejsów. Podczas współpracy fanpage Greta-Yacht.PL zyskał
przyciągające uwagę grafiki, kontakt z odbiorcami, a także nowych
obserwatorów strony.
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-45.png)
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/2A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/1A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-46.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/2B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/1B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-47.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/3B.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/3A.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-48.png)
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą
POBIERZ
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-49.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-46.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-50.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-47.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-51.png)
![](https://flpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/Warstwa-48.png)