G Data
Branża
IT
Zakres działań
eventy, organizacji akcji “Klikaj bezpiecznie”, blog, marketing, akcje
specjalne, konkursy.
o Firmie
G DATA jest niemieckim liderem, działającym również na rynku
polskim. Firma założona w Bochum w 1985 r., opracowała pierwszy
program antywirusowy ponad 20 lat temu, co czyni ją najstarszym
producentem oprogramowania antywirusowego na świecie.
Wyzwania
Główną misją przy współpracy z G DATA było dotarcie do różnych grup
docelowych, od najmłodszych użytkowników urządzeń mobilnych i
elektronicznych, po użytkowników, którzy od wielu lat korzystają ze
sprzętu komputerowego jako osoby prywatne, jak i przedstawiciele
firm. Kolejnym celem było zwiększenie świadomości marki oraz
sprzedaży, jak i przeprowadzenie akcji o charakterze edukacyjnym,
mającej na celu szerzenie wiedzy dotyczącej bezpieczeństwa w sieci.
Do naszych zadań należało również pozycjonowanie klienta na rynku
jako lidera branży za pomocą informacji prasowych opierających się
na statystykach i trendach.
Rozwiązania
Przeprowadzona przez naszą agencję akcja Klikaj bezpiecznie to
ogólnopolska kampania mająca charakter edukacyjny. Skierowana
została do najmłodszej publiczności, korzystającej z urządzeń
mobilnych oraz Internetu. Zostały przeprowadzone dwie edycje (2017
r. i 2018 r.), których zwieńczeniem był konkurs. Podczas pierwszej z
nich do wzięcia udziału zachęciliśmy 89 szkół. Przeprowadzone
zajęcia pogłębiły wiedzę ponad 1300 dzieci z zakresu bezpieczeństwa
w sieci. Przez stworzenie plastycznych prac konkursowych, uczestnicy
utrwalali nowo zdobytą wiedzę i zaproponowali rozwiązania, które w
rzeczywistości pomogłyby im się uchronić w momencie wystąpienia
zagrożenia. Następnie agencja przeprowadziła event Roadshow w 2017
roku, który odbył się w czterech największych miastach w Polsce —
Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Warszawie. Przedstawiciele
producenta poruszyli tematykę ochrony sieci firmowych różnej
wielkości. Zaprezentowali formy współpracy z partnerami oraz
przedstawili najnowsze trendy dotyczące radzenia sobie z
zagrożeniami. Agencja wspierała G DATA przy organizacji wydarzenia
przez pomoc w przygotowaniu eventu, kontakt z mediami, a także
obsługę graficzną.
Grupa FLPR zajęła się również wysyłką kreatywną, która przyjęła formę apteczki pierwszej pomocy. Zawierała w sobie gadżety tj. powerbank, antystres, kubek, ciastka itd., a także kod do licencji na antywirus. Paczki te zostały wysyłane do dziennikarzy, redaktorów oraz influencerów. Dzięki tej formie oraz zorganizowanych wcześniej wydarzeniach, agencji udało się zwiększyć świadomość oraz wzbudzić zaufanie wśród osób korzystających z oprogramowania G DATA.
Grupa FLPR zajęła się również wysyłką kreatywną, która przyjęła formę apteczki pierwszej pomocy. Zawierała w sobie gadżety tj. powerbank, antystres, kubek, ciastka itd., a także kod do licencji na antywirus. Paczki te zostały wysyłane do dziennikarzy, redaktorów oraz influencerów. Dzięki tej formie oraz zorganizowanych wcześniej wydarzeniach, agencji udało się zwiększyć świadomość oraz wzbudzić zaufanie wśród osób korzystających z oprogramowania G DATA.