G Data

Branża
IT
Zakres działań
eventy, organizacji akcji “Klikaj bezpiecznie”, blog, marketing, akcje specjalne, konkursy.
Kobiety opracowujące strategię social media
o Firmie
G DATA jest niemieckim liderem, działającym również na rynku polskim. Firma założona w Bochum w 1985 r., opracowała pierwszy program antywirusowy ponad 20 lat temu, co czyni ją najstarszym producentem oprogramowania antywirusowego na świecie.
Wyzwania
Główną misją przy współpracy z G DATA było dotarcie do różnych grup docelowych, od najmłodszych użytkowników urządzeń mobilnych i elektronicznych, po użytkowników, którzy od wielu lat korzystają ze sprzętu komputerowego jako osoby prywatne, jak i przedstawiciele firm. Kolejnym celem było zwiększenie świadomości marki oraz sprzedaży, jak i przeprowadzenie akcji o charakterze edukacyjnym, mającej na celu szerzenie wiedzy dotyczącej bezpieczeństwa w sieci. Do naszych zadań należało również pozycjonowanie klienta na rynku jako lidera branży za pomocą informacji prasowych opierających się na statystykach i trendach.
Rozwiązania
Przeprowadzona przez naszą agencję akcja Klikaj bezpiecznie to ogólnopolska kampania mająca charakter edukacyjny. Skierowana została do najmłodszej publiczności, korzystającej z urządzeń mobilnych oraz Internetu. Zostały przeprowadzone dwie edycje (2017 r. i 2018 r.), których zwieńczeniem był konkurs. Podczas pierwszej z nich do wzięcia udziału zachęciliśmy 89 szkół. Przeprowadzone zajęcia pogłębiły wiedzę ponad 1300 dzieci z zakresu bezpieczeństwa w sieci. Przez stworzenie plastycznych prac konkursowych, uczestnicy utrwalali nowo zdobytą wiedzę i zaproponowali rozwiązania, które w rzeczywistości pomogłyby im się uchronić w momencie wystąpienia zagrożenia. Następnie agencja przeprowadziła event Roadshow w 2017 roku, który odbył się w czterech największych miastach w Polsce — Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Warszawie. Przedstawiciele producenta poruszyli tematykę ochrony sieci firmowych różnej wielkości. Zaprezentowali formy współpracy z partnerami oraz przedstawili najnowsze trendy dotyczące radzenia sobie z zagrożeniami. Agencja wspierała G DATA przy organizacji wydarzenia przez pomoc w przygotowaniu eventu, kontakt z mediami, a także obsługę graficzną.

Grupa FLPR zajęła się również wysyłką kreatywną, która przyjęła formę apteczki pierwszej pomocy. Zawierała w sobie gadżety tj. powerbank, antystres, kubek, ciastka itd., a także kod do licencji na antywirus. Paczki te zostały wysyłane do dziennikarzy, redaktorów oraz influencerów. Dzięki tej formie oraz zorganizowanych wcześniej wydarzeniach, agencji udało się zwiększyć świadomość oraz wzbudzić zaufanie wśród osób korzystających z oprogramowania G DATA.
×

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą

POBIERZ

flpr.pl

    Jeżeli zainteresowały Cię nasze działania i masz kilka pytań - zostaw swój kontakt, odpowiemy jak najszybciej: