EZVIZ
Branża
technologia
Zakres działań
PR, social media, media relations, projektowanie graficzne, eventy,
akcje specjalne
o Firmie
Firma EZVIZ została stworzona przez grupę Hikvision w 2012 r. Swój
pierwszy oddział otworzyła w USA, a w następnych latach przejęła
rynek międzynarodowy. Misją EZVIZ jest tworzenie wizualnych i
wirtualnych rozwiązań, by dzięki nowoczesnym technologiom zapewnić
użytkownikom połączenie z domem i firmą. EZVIZ opracowuje
inteligentne urządzenia, które zwiększają bezpieczeństwo i wygodę
użytkowników dzięki technologii sztucznej inteligencji i platformie
opartej na chmurze. Nowatorskie produkty i usługi firmy EZVIZ
doskonale sprawdzają się w domach, miejscach pracy, sklepach,
szkołach i wielu innych lokalizacjach. Do portfolio EZVIZ zaliczane
są rozwiązania typu smart home: kamery domowe, kamery do
monitoringu, kamery sportowe, oraz sensory.
Wyzwania
Do głównych zadań naszej firmy należało wprowadzenie marki na polski
rynek w 2017 roku oraz zbudowanie jej świadomości wśród odbiorców.
Do pierwszego etapu współpracy naszej agencji z marką Ezviz należało
stworzenie strategii marketingowej, poznanie grupy docelowej i
wypracowanie odpowiedniego języka oraz kanałów komunikacji.
Rozwiązania
Na początku agencja zorganizowała konferencję prasową, na której
przedstawiciele marki opowiedzieli o jej planach. Zaprezentowane
zostały również produkty, które goście wydarzenia mogli
przetestować. W ramach akcji wizerunkowej Ezviz stał się sponsorem
takich imprez jak: Zimowy Narodowy, Puchar Polski w Motocrossie oraz
Mistrzostwa Polski Quadcross, On Tour Poland, Bieg IT w Warszawie
czy Bieg Karnawałowy Wrocław. Agencja zajęła się polskim fanpagem
marki oraz przygotowaniem i wysyłką informacji prasowych. Do naszych
działań należało również tworzenie projektów graficznych oraz
wsparcie prowadzenia zagranicznych profili social media, jak i pomoc
podczas organizacji eventów. Zaprojektowaliśmy również grafiki na
targi IFA oraz przygotowaliśmy layout dla ekspozytorów reklamowych
do Media Markt. W celu zwiększenia widoczności marki, agencja
współpracowała z takimi influencerami jak Zbigniew Urbański, Robert
Nawrowski, Kuba1qba czy Siekajbrothers. Ezviz promowany był również
w mediach, m.in Publikator, CRN, Men’s Health, iMagazine,
CD-Action.
Ezviz nie tylko stał się rozpoznawalny na polskim rynku, ale umocnił swoją pozycję wśród producentów rozwiązań smart home. Marka może cieszyć się również przyznanym jej tytułem Dobry Design 2019.
Ezviz nie tylko stał się rozpoznawalny na polskim rynku, ale umocnił swoją pozycję wśród producentów rozwiązań smart home. Marka może cieszyć się również przyznanym jej tytułem Dobry Design 2019.