Eptimo
Branża
IT
Zakres działań
PR, marketing, media relations, projektowanie graficzne
o Firmie
Eptimo to dostawca rozwiązań technologicznych, który zapewnia
kompleksowe usługi z zakresu dystrybucji IT, logistyki i finansów.
Oferuje rozwiązania zasilania gwarantowanego i awaryjnego, urządzeń
sieciowych, serwerów, storage i oprogramowania.
Wyzwania
Zadaniem agencji było przygotowanie kompleksowej strategii wejścia
na rynek nowego dystrybutora IT. Sytuacją zastaną był rynek
marketingowo zajęty przez broadlinerów, vendorów i resellerów, a
także dystrybutorów IT. Agencja miała być odpowiedzialna za
znalezienie elementów wyróżniających nową markę oraz uwypuklenie
głównych benefitów podanych przez Klienta.
Rozwiązania
Agencja opracowała strategię komunikacji z hasłem mającym na celu
wyróżnienie nowego podmiotu na rynku. Stworzony claim „Wyższa
kultura rozwiązań IT” kładł nacisk na informowanie partnerów o
zaletach nowego VADa (dystrybutora z wartością dodaną), do których
należał bogaty wachlarz szkoleń oraz indywidualne podejście do
każdego Klienta. Po raz pierwszy na rynku IT w kanale sprzedażowym
skierowanym do dystrybutorów, resellerów i integratorów, zastosowano
kampanię teaserową. Towarzyszyła jej seria artykułów o integratorach
i wartościach dodanych dla partnerów. Dodatkowo kampania wspierana
była poprzez działania online.
Agencja nawiązała współpracę reklamową z największymi mediami branżowymi, takimi jak: CRN, IT Reseller, Decyzje IT, Reseller News itp. CRN, jako największe medium resellerskie w Polsce, objął patronat nad wydarzeniami związanymi z launchem Eptimo na rynku. Zakończenie kampanii teaserowej było jednoczesnym startem kampanii właściwej, wprowadzającej oficjalnie markę Eptimo na rynek. Agencja zorganizowała konferencję prasową dla mediów, która odbyła się w salach konferencyjnych DH Vitkac. Pierwsze spotkanie dla partnerów miało miejsce tego samego dnia w Pałacu Sobańskich, siedzibie Polskiej Rady Biznesu.
Kampania została zauważona przez cały rynek dystrybucji w Polsce. Rozpoznawalność hasła reklamowego oraz nowego podmiotu zaowocowała podpisaniem szeregu nowych umów dystrybucyjnych z partnerami w pierwszym okresie działania firmy. Eptimo oraz członkowie Zarządu pojawili się na okładkach znanych branżowych pism, takich jak CRN. Firma otrzymała również główne nagrody dystrybucyjne, w tym za debiut roku 2015.
Agencja nawiązała współpracę reklamową z największymi mediami branżowymi, takimi jak: CRN, IT Reseller, Decyzje IT, Reseller News itp. CRN, jako największe medium resellerskie w Polsce, objął patronat nad wydarzeniami związanymi z launchem Eptimo na rynku. Zakończenie kampanii teaserowej było jednoczesnym startem kampanii właściwej, wprowadzającej oficjalnie markę Eptimo na rynek. Agencja zorganizowała konferencję prasową dla mediów, która odbyła się w salach konferencyjnych DH Vitkac. Pierwsze spotkanie dla partnerów miało miejsce tego samego dnia w Pałacu Sobańskich, siedzibie Polskiej Rady Biznesu.
Kampania została zauważona przez cały rynek dystrybucji w Polsce. Rozpoznawalność hasła reklamowego oraz nowego podmiotu zaowocowała podpisaniem szeregu nowych umów dystrybucyjnych z partnerami w pierwszym okresie działania firmy. Eptimo oraz członkowie Zarządu pojawili się na okładkach znanych branżowych pism, takich jak CRN. Firma otrzymała również główne nagrody dystrybucyjne, w tym za debiut roku 2015.