Graphic design czyli projektowanie graficzne
Projektowanie graficzne (ang. graphic design) to forma komunikacji wizualnej używana do przekazywania wiadomości lub informacji odbiorcom. Projekty graficzne służą różnym celom, zarówno komercyjnym, jak i niekomercyjnym (osobistym).
Dziedziny projektowania graficznego
  • reklama – promocja marki, próba wzniesienia jej ponad inne, wzywanie do jakiegoś działania (tzw. call to action);
  • branding i identyfikacja – wszelkie działania służące zbudowaniu wizerunku marki, takie jak projektowanie logo, broszur, wizytówek czy papierów firmowych. Tutaj w grę wchodzi równieź projektowanie opakowań, oznakowań czy też stron internetowych;
  • korporacyjne – formaty komunikacji wizualnej, która wykorzystywana jest do komunikacji wewnętrznej z kadrami. To wszelkie materiały do różnych działów firmy, takie jak np. raporty (np. roczne czy miesięczne), materiały z ofertami nowych produktów czy projektowanie materiałów marketingowych dla firmy;
  • edytorskie (projektowanie publikacji) – obejmuje projektowanie treści redakcyjnych do druku lub na stronę WWW – autor udostępnia i interpretuje treści, tworzy projekt wizualny oraz ustala strukturę i charakter publikacji; w tej dziedzinie odnajdziemy projektowanie wszelkich książek czy gazet, okładek magazynów i broszur, blogi i vlogi.
W naszej firmie wiemy, że większość ludzi to wzrokowcy. Co bardziej przyciągnie Twoją uwagę – szary plakat, na którym nie dzieje się nic ciekawego, a wszystko zlewa się w jedną, nudną całość? Czy plakat w pięknych, nasyconych barwach, takich, które aż krzyczą “spójrz na mnie!”? Myślimy, że niezależnie od gustów i upodobań odpowiedź może być tylko jedna. Teoretycznie mogłyby być dwie – jednak wtedy trzeba pomyśleć jak nasz klient, konsument, a nie tylko jak ja, osoba prowadząca firmę.
Nasz wspaniały zespół grafików nie zna takiego wyrażenia jak “nie da się”. Zawsze się da, nie wiadomo tylko z jak dużym nakładem pracy i czy z wystarczająco satysfakcjonującym skutkiem. Photoshopa i After Effects mają w małym paluszku u prawej stopy.
Przy tworzeniu treści content marketingowych należy skupić się na przygotowaniu wartościowego materiału dopasowanego do naszego odbiorcy.
Nasz team oferuje szeroki zakres usług graficznych i dobiera takie metody oraz możliwości graficzne, które przyciągną uwagę odbiorców i będą uzupełnieniem spójnego przekazu.
Znamy określenia takie jak „efekt wow” i „zróbcie to catchy”. Dlatego chętnie wykorzystamy te techniki do wyrażenia graficznie przekazu i wizji Twojej firmy.