Social Media & social media marketing
SM Marketing to ogół działań, płatnych i bezpłatnych, w mediach społecznościowych, które służą zbudowaniu rozpoznawalności marki, nadawaniu jej pozytywnego wizerunku, nawiązywanie relacji z klientami i osiąganie satysfakcjonujących wyników sprzedażowych ich produktów lub usług.
Eksperci nie przewidują upadku marketingu w social mediach – wręcz przeciwnie, przewidywany jest jeszcze większy wzrost potencjału reklamowego mediów społecznościowych. Social media inspirują, kształtują nasze potrzeby, wpływają na decyzje, które podejmujemy i sprzyjają nawiązywaniu nowych relacji międzyludzkich. A przecież to właśnie dobre relacje z klientami są gwarancją powodzenia w biznesie. Internet skrócił dystans, który dzieli markę od jej grupy docelowej i sprawił, że kontakt jest tak prosty, jak jeszcze nigdy dotąd.
Korzyści z social media marketingu:
  • budowanie wiarygodności firmy i zaufania wśród konsumentów,
  • dotarcie do ściśle określonej grupy odbiorców,
  • bezpośredni kontakt z odbiorcą,
  • możliwość analizy działań pod względem ich skuteczności.
Kto powinien prowadzić marketing social media?
“Nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz” – w dobie tak dynamicznie rosnącego zaangażowania w mediach społecznościowych można powiedzieć, że kto nie prowadzi ich według przemyślanej strategii, ten zmniejsza swoje szanse na to, by w ogóle zostać zauważonym na rynku.
W związku z tym media społecznościowe są idealnym miejscem budowania zarówno marki osobistej, jak i firmowej. Odnajdą się w nich branże, w których dużą rolę gra estetyka, turystyka, moda, lifestyle, gastronomia i sztuka. Ale nie tylko! Kancelarie prawne, biura rachunkowe czy firmy związane z remontami też znajdą dla siebie miejsce. Ba! Wciśniemy jeszcze profile o edukacji, zdrowiu, reklamie, zwierzakach, dopchniemy psychoterapeutami i warzywniakami spod bloku obok i voila! W social media marketingu jest miejsce dla każdego, pod warunkiem, że jesteście w stanie skrupulatnie i dokładnie prowadzić swoje profile firmowe (lub prywatne).
Sklepy e-commerce prowadzone na socialach, influencer marketing, content marketing – to nie jest nawet połowa rzeczy, które możesz robić w internecie, aby promować swoją markę czy firmę. Jedno jest natomiast pewne: działania marketingowe trzeba prowadzić w oparciu o bardzo dobrze przygotowaną strategię komunikacji – bez dobrej strategii będzie ciężko o zdobywanie celów, bo te cele najpierw trzeba sobie założyć. Należy mieć także świadomość, że to proces wymagający czasu, ale za to niezwykle opłacalny. Konsekwentne publikowanie wartościowych treści z czasem spowoduje wzrost zasięgu, a finalnie – sprzedaży.
Naszym klientom oferujemy: działania contentowe, przygotowywanie odpowiednich treści oraz materiałów graficznych, płynną komunikację z odbiorcami, organizację konkursów, analizę wykorzystywanej strategii i jej modyfikację, wraz z zaawansowanym tworzeniem kreacji reklamowych.
Wszystko po to, aby pomóc odbiorcom poznać i zrozumieć misję Twojej marki, wypromować produkty i pozyskać leady – a to wszystko, oczywiście, w zależności od Twoich założeń, zapotrzebowania i budżetu.